چه ساک دستی برای هر صنفی مناسب است؟



چه ساک دستی برای هر صنفی مناسب است؟


ساک‌های دستی انواع مختلفی دارند و برای پاسخ به این سوال که چه ساک دستی برای هر صنفی مناسب است؟ نیاز داریم با ویژگی‌های انواع این محصول آشنا شویم. این ساک‌ها روش مناسبی برای تبلیغ محصولات تولیدی صنف‌ها و مشاغل مختلف هستند. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به محصول خود و شرکت‌تان را روی آن چاپ کنید و در اختیار دیگران قرار دهید تا هم از آن استفاده کنند و هم برای شما تبلیغ نمایند. ساک دستی در واقع ارزشی است که شما به مخاطب خود می‌بخشید و این ارزش باعث رشد برند شما در دل مخاطب و اطرافیان او خواهد شد.

ویژگی‌های ساک دستی مناسب صنف شما

برای اینکه بفهمید یک کالا تا چه اندازه برای شغل شما مناسب است باید ابتدا شرایط کاری خود را بشناسید و بدانید که قرار است چه وسایل با ساکی که شما در اختیار مشتری قرار می‌دهید جابجا خواهد شد. اگر کار فنی انجام می‌دهید و با وسایل سنگین سر و کار دارید نیاز است تا از جنس‌های محکم‌تر مانند کاغذ گلاسه یل پارچه برای ارائه محصولات استفاده کنید. کتاب فروشی‌ها می‌توانند ساک‌های دستی کاغذی را انتخاب کنند. این نوع ساک‌ها همچنین برای ارائه کاتالوگ و بروشور جهت تبلیغات مناسب هستند. باید توجه داشته باشید که انواع مختلفی از کاغذ در تولید ساک دستی استفاده می‌شوند که آشنایی با آن‌ها می‌تواند به شما در انتخاب جنس مناسب کمک کند.

کاغذ گلاسه

ساکی که از این نوع کاغذ ساخته می‌شود مقاوم بوده و می‌تواند برای کارهای مختلفی که نیاز به تحمل وزن بالا دارند مورد استفاده قرار گیرد. این نوع کاغذ رنگ پذیری خوبی دارد و طرح‌های خوبی روی آن با توجه به سلیقه مشتری چاپ می‌شود. گلاسه انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به گلاسه 150، 170، 250 و 300 گرم اشاره کرد که با توجه به نوع نیاز خودتان می‌توانید یکی از آن‌ها را برگزینید. لازم به ذکر است که ساک دستی گلاسه یکی از انواع خیلی شیک این نوع بگ بوده و برای کارهایی مانند سمینارها، نمایشگاه‌ها و طلافروشی‌ها مناسب است.

کاغذ کرافت

ساک‌های کرافت برای مشاغلی مانند رستوران‌ها و فست فودها مناسب است این کاغذها تا حدودی قیمت پایین‌تری نسبت به سایر انواع دیگر دارند و همین امر باعث می‌شود که برای کاربردهای زیادی بتوان از آن استفاده کرد و به شکل گسترده‌ای در دسترس هستند. مقاومت این ساک‌ها نیز کمتر از کاغذهای گلاسه است و معمولا نیز بصورت بدون بند بوده و برای درست کردن دسته قسمتی از آن تا زده شده و منگنه می‌شود. البته ساک دستی کرافت بند دار نیز در بازار وجود دارد و معمولا این نوع ساک‌ها با عنوان بیرون بر در رستوران‌ها شناخته می‌شوند.

تاثیر رنگ در انتخاب بگ شاپ

استفاده از رنگ‌های متنوع در تولید ساک دستی باعث می‌شود که بتوان آن را با جذابیت بیشتری به مشتریان خود ارائه کرد. مشاغل زیادی که وجود دارند که متناسب با نوع کار خود رنگ‌ها متفاوتی را برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. هر صنفی می‌تواند با توجه به نوع دکوراسیونی که دارد می‌تواند از چندین رنگ برای ست کردن ساک با سایر قسمت‌های شرکت خود استفاده کند. این نوع ساک‌ها می‌توانند در انواع 1 رنگ تا 5 رنگ تولید شوند و طیف گسترده‌ای از قابلیت انتخاب را در اختیار مشاغل مختلف قرار دهند.




قابلیت افزودن سلفون متناسب نوع درخواست اصناف مختلف

یکی از خدمات تکمیلی که در تولید ساک‌های دستی می‌تواند انجام شود قابلیت افزودن سلفون مات و براق برروی ساک است که مقاومت آن را افزیش می‌دهد و باعث می‌شود تا شیک‌تر و زیباتر دیده شود. مشاغلی که نیاز به مقاومت بالای ساک دارند و به زیبایی ساکی که برای تبلیغ محصول خود انتخاب کرده‌اند اهمیت می‌دهند با انتخاب کاغذ سلفون دار می‌توانند به هدف خود برسند. وجود سلفون باعث می‌شود که مقاومت شاپینگ بگ به رطوبت نیز افزایش پیدا کند و برای مدت طولانی می‌توانند از آن استفاده کنند و برند شما را تبلیغ کنند.

استفاده از ساک دستی مخصوص طلا فروشی‌ها

یکی از مشاغلی که بطور گسترده‌ای در آن از شاپینگ بگ استفاده می‌شود طلا فروشی‌ها هستند. ماهیت این شغل به‌گونه‌ای است که در آن نیاز به استفاده از طرح‌های شیک و جمع و جور احساس می‌شود. بدین منظور طرح‌های طلا کوب و نقره کوب نیز وجود دارند که می‌توانند برای طلا فروشی‌ها مناسب باشند. به دلیل تنوع طرح‌های ساک دستی صاحبان این صنف می‌توانند از مقوای گلاسه یا کرافت در گرماژهای بالا برای انتخاب یک ساک دستی خوب برای مشتریان خود استفاده کنند.

یک بیلبورد تبلیغاتی کم هزینه برای مشاغل متفاوت

در صورتی که برای تبلیغ تولیدات و خدمات خودتان به دنبال یک راه تبلیغاتی موثر و ماندگار می‌گردید از اهمیت شاپینگ بگ غافل نشوید. این ساک‌ها با توجه به قابلیت چاپی که دارند می‌توانند محل مناسبی برای چاپ مشخصات محصول و برند شما باشند. افراد با توجه به اینکه ساک شما را برای مصارف مختلف به کار می‌برند و آن را با خود به جمع‌های متفاوتی می‌برند باعث می‌شوند که کسانی که با شغل شما آشنایی زیادی ندارند جذب برند شما شوند و درصورت نیاز با استفاده از اطلاعات تماس شما که برروی ساک دستی وجود دارد با شما تماس بگیرند. یک ساک دستی که به خوبی طراحی شد می‌تواند تا حد زیادی باعث پیشرفت کاری شما شود البته به یاد داشته باشید شما باید از روش‌های متنوع دیگر مانند چاپ بروشور، تقویم، سر رسید و ... برای تقویت برند خودتان استفاده کنید و هیچ فرصتی را برای معرفی محصولات خودتان از دست ندهید.

شبکه چاپ ارائه دهنده خدمات بگ شاپ

شبکه چاپ یکی از شرکت‌های با سابقه کشور در امر چاپ محسوب می‌شود که با توجه به تجهیزات پیشرفته و تیم متخصصی که در اختیار دارد توانسته است انواع مختلف خدمات چاپ را در اختیار شرکت‌های مختلف قرار دهد. برای سفارش چاپ ساک دستی می‌توانید با شماره تلفن 02177619088 تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به آماده سازی محصول مورد نظر شما اقدام شود. شما در همچنین در سایت بگ شاپ می‌توانید انواع مختلفی از طرح‌های آماده را مشاهده کنید و از بین آن‌ها ساک مورد نظر خود را انتخاب کنید. طرح‌های پیشنهادی شما خود را نیز می‌توانید با مشاوران این مجموعه بزرگ در میان بگذارید تا نسبت به اصلاح و اجرای آن اقدامات لازم شروع شود.

  


2024-07-20 09:33:24  

ساک_دستی/ شاپینگ_بگ/ چاپ_بگ

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک ۱۸، واحد۴

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک ۱۷۴

تلفن : ۷۱۳۳۳۳۴۴-۰۲۱ ( ۳۰ خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com