ویژگی یک ساک دستی حرفه ای و خاص چیست؟



ویژگی یک ساک دستی حرفه ای و خاص چیست؟


بررسی ویژگی یک ساک دستی حرفه‌ای و خاص برای افرادی که به دنبال سفارش آن هستند مفید خواهد بود. برای این کار ما باید با انواع این محصولات آشنا شویم و ویژگی‌های هرکدام از ساک‌ها را بشناسیم تا بتوانیم از بین آن‌ها بهترین ساک را انتخاب کنیم. از طرف دیگر برندهای زیادی اقدام به چاپ ساک دستی می‌کنند که دانستن مشخصات این کیف‌ها به افراد کمک کند تا بهترین برند را بشناسند و برای کار خودشان اقدام به سفارش این محصول کنند. ساک‌های دستی می‌توانند محل خوبی برای تبلیغ و معرفی محصولات شما باشند شما با سفارش چاپ این محصولات و توزیع آن در بین مشتریان خود می‌توانید تولیدات خود را در بین طیف متنوعی از افراد معرفی کنید. در ادامه به ویژگی‌های مطلوب یک ساک دستی می‌پردازیم.

به زیبایی ساک دستی دقت کنید

یکی از اساسی‌ترین عوامل در ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب زیبایی بسته بندی است که محصول در آن به مصرف کننده ارائه می‌شود. استفاده از رنگ‌هایی که بینندگان را به وجد آورد و در ذهن آن‌ها بنشیند روشی است که شما می‌توانید در سفارش چاپ ساک دستی مورد نظر خود به آن توجه داشته باشد. امروزه طرح‌های ساده بر روی ساک دستی حرفه‌ای مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند. البته در کنار همه این موارد باید گفت که زیبایی یک امر سلیقه‌ای بوده و شما می‌توانید به چاپ خانه‌های مجهز مراجعه کنید و طرح‌های موجود آن‌ها را ببینید یا اینکه طرح مورد نظر خود را به آن‌ها ارائه دهید تا روی ساک شما چاپ کنند.

در مقابل پارگی مقاوم باشد

ساکی که شما در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می‌دهید باید به اندازه کافی مقاوم باشد. خود را به جای فردی که می‌خواهید این کالا را در اختیار او قرار دهید، بگذارید آیا اگر پاره شود و خریدهای شما به زمین بریزد شما ناراحت نمی‌شوید؟ بنابراین به مقاومت ساک‌های دستی توجه کنید و جنس و ضخامتی را انتخاب نمایید که بتواند در برابر شرایط مختلف مقاوم باشد. این کیف‌ها در جنس‌های پارچه‌ای،‌ کاغذی و کادویی چاپ می‌شوند و هر کدام به تناسب شکل چاپ ضخامتی که دارند استحکام متفاوتی از خود نشان می‌دهند. البته در صورتی که قرار است برای مصارف سبک‌تر از این کالا استفاده شود در این صورت نیاز نیست زیاد روی استحکام آن هزینه کنید و می‌توانید از موارد کم دوام‌تر نیز سفارش دهید.

بند خوش دستی داشته باشد

از مواردی که تاثیر مستقیمی بر حس رضایت مشتریان دارد داشتن یک بند خوب است. همه ما خاطره بدی از له شدن دستمان در اثر سنگینی وزن میوه‌ها یا سایر خریدهای موجود در کیسه‌ای دستی داریم. در صورتی که شما بتوانید یک ساک دستی با بند خوش دستی برای ارائه به مشتریان خود داشته باشید می‌توانید آن‌ها را وفادار به کار خود نگه دارید. از موارد مهم دیگر در بحث بند این نوع از کیسه‌ها عدم جدا شدن آن از ساک است. بدون شک پاره شدن بند و ریختن محصولات خریداری شده به زمین حس دردناکی برای ما خواهد بود بنابراین ساکی را سفارش دهید که بند مقاومی داشته باشد و به این راحتی‌ها پاره نشود.

آدرس و مشخصات تماس خود را روی ساک دستی چاپ کنید

هر چقدر که شما اطلاعات بیشتری در رابطه با برند خود بر روی ساک چاپ کنید افرادی که با آن مواجه می‌شوند آشنایی بیشتری با محصولات شما پیدا می‌کنند و در صورت جذب شدن می‌توانند شما را پیدا کنند و مشتری شما شوند. این ساک‌ها به عنوان تابلوی تبلیغات شما محسوب می‌شوند و افراد را به سمت شما هدایت می‌کنند چاپ کردن راه‌های ارتباطی مختلف مانند آدرس شبکه‌های اجتماعی و شماره تلفن شما بر روی آن به مخاطبان کمک می‌کند تا از راه‌هایی که به آن دسترسی بیشتری دارند به سمت شما بیایند و خرید کنند.




نوع کاغذ و گرماژ مناسب

ساک دستی کاغذی انواع متفاوتی چون گلاسه،‌ کرافت و ... دارد. چاپ گلاسه ساک از مقاوم‌ترین و بهترین انواع آن محسوب می‌شود. هرچقدر که کاغذ انتخابی شما گرماژ بیشتری داشته باشد نتیجه حاصله  حرفه‌ای‌تر خواهد بود البته نباید فراموش کنید که برای این نوع از کاغذها هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کنید.

از طراحی‌های خلاقانه استفاده کنید

برای اینکه تبلیغ شما بتواند در ذهن بیننده اثر بگذارد و او را به سمت شما جذب کند نیاز است تا از طرح‌های خلاقانه برای تولید کالای خود استفاده کنید. یک ساک دستی حرفه‌ای و خاص باید از طریق ایده‌های جدید و متناسب با نوع مصرف طراحی شود. طرحی را سفارش دهید که ذهن را درگیر خود کند و یک پس زمینه مناسب و مرتبت با کار خود برای آن برگزینید. برای این کار لازم است تا با افراد حرفه‌ای در حوزه چاپ مشورت کنید و از با راهنمایی‌هایی که آن‌ها به شما ارائه می‌دهند گزینه مناسب را انتخاب کنید.

کاربرد تصویر بر روی ساک دستی

وجود تصویر کالا یا افراد برروی کالا جذابیت آن را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا افراد توجه بیشتری به ساک از خود نشان دهند. تصاویر با رزولیشن بالا از جمله مسائلی هستند که در طراحی می‌توانید به آن فکر کنید. البته نباید در افزودن تصاویر برروی طرح پیشنهادی خود افراط کنید چرا که ممکن است تاثیر منفی داشته باشد.

چاپ آفست و دیجیتال

از جمله طراحی‌های جدیدی که توانسته نقش بالایی در حرفه‌ای و خاص بودن تبلیغات ایفا کند چاپ‌های دیجیتال و آفست هستند. این طرح‌ها برروی کاغذ چاپ می‌شوند و در اغلب مواقع کیفیت بالایی از خود نشان می‌دهند.

سفارش ساک دسته‌ای حرفه‌ای و خاص در بگ شاپ

در صورتی که برای معرفی و افزایش فروش محصولات خود به دنبال یک تولیدکننده خوب هستید ما به شما سایت بگ شاپ را معرفی می‌کنیم. این شرکت با تیم تخصصی و خوش فکری که دارد به شما کمک می‌کند تا ساک مناسب تولیدات خود را انتخاب یا طراحی کنید. با توجه به وجود تجهیزات پیشرفته و مدرن در این شرکت سفارشات شما با سرعت بالایی آماده شده و در اختیارتان قرار می‌گیرد. از طریق سایت بگ شاپ می‌توانید انواع طرح‌های ساک را با هم مقایسه کنید.


2024-08-10 16:19:42  

ساک_دستی/ چاپ_بگ/ بگ/ شاپینگ_بگ

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک ۱۸، واحد۴

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک ۱۷۴

تلفن : ۷۱۳۳۳۳۴۴-۰۲۱ ( ۳۰ خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com