طراحی و چاپ و تولید گیفت بگ



طراحی و چاپ و تولید گیفت بگ+ مزایا و کاربردهای آن در تجارت


تولید گیفت بگ؛ هدیه‌ای تبلیغاتی برای حس ارزشمند بودن مخاطب

 

تولید گیفت بگ یکی از خدمات صنعت چاپ است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. سهولت در استفاده و چاپ و تولید آن‌ها در ابعاد مختلف می‌تواند از مواردی باشد که افراد آن‌ها را بسیار دوست داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تولید گیفت بگ خواندن این مقاله به شما توصیه می‌شود.

 

گیفت بگ چیست؟

گیفت بگ (Gift Bag) همان ساک هدیه یا ساک خرید است که در جنس‌های پارچه‌ای و کاغذی در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون برای نگه‌داری وسایل خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. واژه گیفت می‌تواند برای هر فردی هدیه را تداعی کند. برای همین برندها و شرکت‌ها هم برای تبلیغات خود از چاپ گیفت بگ غافل نمانده‌اند.

از آن‌جایی که در بسیاری از مغازه‌های لوازم تحریری یا هایپرمارکت‌ها یا سایر مغازه‌هایی که در زمینه کادو و هدیه اجناسی را به‌ فروش میگذارند، همیشه گیفت بگ هدیه هم وجود دارد تا افراد متناسب با کادوی خود آن‌ها را انتخاب کنند. تولید گیفت بگ در اندازه و سایزها و طرح‌های مختلف باعث شده است تا نظر افراد با سلیقه‌های مختلف را به خود جلب کند. طرح‌های سنتی و مدرن در چاپ گیفت بگ دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است.

 

تاثیر تولید گیفت بگ در فروش محصولات یک برند چیست؟

دلیل آشکار محبوبیت گیفت بگ این است که این باشد که برخی از هدایا به دلیل حجیم‌بودن یا ابعاد متفاتی که دارند، بسته‌بندی و کادوپیچ کردن آن‌ها سخت باشد. به‌عبارت دیگر پس‌از کادو‌گرفتن آن‌ها حالت نامرتب به خود می‌گیرند و بسیار هم می‌تواند وقت‌گیر و آزاردهنده باشد.

طراحی منحصربه‌فرد در  تولید گیفت بگ آن‌قدر در میزان فروش موثر است که این امکان وجود دارد که افراد صرف‌گرفتن گیفت بگ آن محصول را بخرند. به‌عبارت دقیق‌تر اگر افراد در خرید یک محصول از دو برند متفاوت تردید داشته باشند، آن برندی را انتخاب می‌کنند که توجه به جزئیاتی از قبیل گیفت بگ را در اولویت قرار داشته باشد. البته ناگفته نماند که گیفت بگ چندان هم جزئی محسوب نمی‌شود؛ چراکه هر فردی که محصولی از شما را خریداری کند، اولین چیزی که افراد می‌بینند، ساک خرید شما است. گیفت بگ با رویکرد تجاری می‌تواند برند شما در دستان مشتریان شما به هر سمت و سویی ببرد و شما را به‌عنوان یک برند خوش‌سلیقه معرفی کند.

 

متریال مورد استفاده برای تولید گیفت بگ چیست؟

گیفت بگ در نوع پارچه و کاغذی تولید می‌شود و هر دوی آن‌ها به‌راحتی قابل استفاده مجدد هستند؛ اما معمولا گیفت بگ کاغذی انتخاب و پسند بیشتری نسبت به نوع  پارچه‌ای آن دارد؛ چراکه از لحاظ هزینه، هم برای فروشنده و هم برای خرید صرفه اقتصادی خواهد داشت. متداول‌ترین متریال‌هایی که برای تولید گیفت بگ به‌کار می‌رود، عبارتند از:

  • کرافت (گرماژ 20 تا 120 گرم)
  • گلاسه (گرماژ 170 تا 300 گرم)

گیفت بگ‌ها دسته‌هایی دارند که حمل کیف را آسان می‌کند. معمولا این دسته‌ها از جنس کرافت، روبان و کنف است.

 




کاربردهای گیفت بگ شامل چه مواردی می‌شود؟

گیفت بگ‌ها به دلیل استفاده از کاغذهای مقوایی نسبت به جعبه‌های هدیه انعطاف‌پذیرتر هستند. آن‌ها انعطاف‌پذیری بهتری را برای بسته‌ها و اقلامی که شکل نامنظم دارند، فراهم می‌کنند، در حالی که ممکن است برای قرار دادن یک هدیه در داخل جعبه هدیه، بسته‌بندی خاصی را انتخاب کنید.

بیشتر جعبه‌های هدیه دسته ندارند؛ بنابراین نمی‌توانید بیش از یک شی را همزمان با یک بازو حمل کنید، درحالی‌که گیفت بگ‌ها اکثرا دسته دارند و برای حمل‌ونقل بسیار مناسب هستند. دستگیره‌های اکثر گیفت بگ‌ها می‌توانند به دستان شما برای حمل جعبه، کلید ماشین یا هر چیز دیگری اجازه حرکت دهند. در ادامه به برخی از کاربردهای گیفت بگ در صنایع مختلف اشاره خواهد شد.

 

·       گیفت بگ برای غذا

در صنایع غذایی، بهداشت و ایمنی همیشه در اولویت قرار دارند. سرمایه‌گذاری در تولید گیفت بگ کاغذی برای جایگزینی بسته‌بندی پلاستیکی به‌تدریج مورد توجه قرار گرفته است. در مورد گیفت بگ مواد غذایی کاغذی (نان، پیتزا، همبرگر ...) استفاده از کاغذ کرافت قهوه‌ای توصیه می‌شود. این کاغذ از خمیر چوب طبیعی ساخته شده است؛ بنابراین بسیار ایمن است.

در این بگ‌ها می‌توان انواع مختلفی از مواد غذایی مانند سیب‌زمینی سرخ‌کرده، مرغ سوخاری، نان، همبرگر و... را نگه‌داری کرد. وزن پایه معمول آن‌ها 35 تا 60 گرم در متر است که مقاومت در برابر روغن و پارگی را تضمین می‌کند. از استفاده بیش‌ازحد از تصاویر و رنگ‌‌ها برای اطمینان از ایمنی مواد غذایی خودداری کنید.

 

·       گیفت بگ برای قهوه

گیفت بگ‌های قهوه اغلب با توجه به ویژگی‌های زیر تولید می‌شوند:

جنس: کاغذ کرافت 3-4 لایه مخصوص.

طراحی: جیب برگردان یا زیپ‌دار

ابعاد: 230 × 330 × 90 میلی‌متر

استانداردهای ایمنی: باید با معیارهایی مشابه گیفت بگ مواد غذایی مطابقت داشته باشد. علاوه‌بر این، باید در برابر رطوبت و آب مقاوم باشد و خاصیت ضد UV و حفظ عطر را هم داشته باشد.

تکنیک چاپ: برای حفظ طعم قهوه، گیفت بگ کرافت با فویل آلومینیومی یا پوشش مقاوم دیگری ترکیب شده است که به جلوگیری از تاثیرات خارجی کمک می‌کند.

 

·       گیفت بگ برای لوازم آرایشی

گیفت‌ بگ‌های آرایشی اغلب از نظر زیبایی در سطح بالایی قرار دارند؛ چراکه بیشتر برای هدیه استفاده می‌شوند.

جنس: بریستول، کرافت، عاج ... برای لوازم آرایشی گران قیمت، می توانید کاغذهای هنری را انتخاب کنید تا محصول شیک‌تر به‌نظر برسد.

طراحی: ساک‌هایی به شکل افقی یا عمودی

اندازه کیسه: بسته به نوع محصول، 255 x 200 x 120 میلی‌متر رایج‌ترین اندازه آن است.

استانداردهای ایمنی: کاغذ باید وزن پایه کافی داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که محصول تغییر شکل نمی‌دهد و به‌راحتی حمل شود.

تکنیک چاپ: استفاده از تکنیک‌های متنوع برای افزایش ظرافت محصول

 

·       گیفت بگ برای پوشاک

جایگزینی کیسه‌های پلاستیکی معمولی با گیفت بگ کاغذی درجه یک انتخاب بسیاری از برندهای مد روز است. برای تولید گیفت بگ گزینه‌هایی بر اساس ارزش و وزن پایه لباس وجود دارد:

جنس: کرافت یا گلاسه معمولا برای گیفت بگ‌های پوشاک  استفاده می‌شود.

طراحی: سبک افقی با پارچه یا بند کاغذ پیچ‌خورده

اندازه: 400 x 300 x 90 میلی‌متر (بسته به درخواست مشتری)

استانداردهای ایمنی: از آن‌جایی که وزن لباس خیلی زیاد نیست، فقط به مواد کاغذی با وزن پایه متوسط ​​نیاز است که طراحی دقیق در پایین کیف و بند آن را هم باید لحاظ کرد.

تکنیک های چاپ: چاپ افست، چاپ روکش، پرس فویل، لمینت، مخلوط رنگ، مهر زنی، برجسته‌سازی.

 

·       گیفت بگ هدیه سفارشی

هدایا اغلب برای هدیه‌دهنده و گیرنده معنای خاصی دارد و نشان‌دهنده عشق، احترام و محبت آن‌هاست. برای افزایش ارزش هدیه، به‌جای کیسه‌های پلاستیکی معمولی یا کادوپیچ‌های قدیمی، می‌توانید از گیفت بگ استفاده کنید تا احساس ارزشمند بودن به مخاطب خود را بیشتر القا کنید. علا‌وه‌بر گیفت‌بگ‌های طراحی‌شده برای محصولات، تولید گیفت بگ کاغذی برای مناسبت‌هایی مانند تعطیلات یا عیدها الزامات خاص خود را خواهند داشت.

جنس کاغذ: کرافت، گلاسه

طراحی: کاغذهایی با روکش پلاستیبپک، کاغذ پیچ‌خورده یا با بند پارچه‌ای،گیفت بگ‌هایی بدون بند

اندازه: اندازه‌های مختلفی برای هدایا در اشکال مختلف وجود دارد. سایز 30 x 25 x 10 سانتی‌متر برای نگه‌داری هدایای آرایشی مناسب است. برای هدایای بزرگتر اندازه 16 x 30 x 42 سانتی‌متر باشد.

استانداردهای ایمنی: کیف باید وزن پایه خوبی داشته باشد تا در هزینه صرفه‌جویی شود و در ضمن از هدیه محافظت و راحت حمل شود. اطمینان حاصل کنید که قدرت ترکیدگی برای محافظت از محصول وجود دارد، به‌طوری‌که نگه‌داشتن آن هنگام حرکت آسان است.

تکنیک چاپ: بسته به بودجه شما می‌توان از هر تکنیک چاپی برای افزایش زیبایی گیفت بگ استفاده کرد.

 

چرا باید شبکه چاپ را برای تبلیغات کاغذی خود استفاده کنید؟

تولید گیفت بگ با روند استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست به‌طور چشم‌گیری محبوبیت خود را در میان افراد و برندهای  مختلف کسب کرده‌اند. آن‌ها در بسیاری از مناطق مختلف با اهداف مختلف مانند گیفت بگ هدیه، بگ‌های خرید برای پوشاک، بگ‌های زیپ‌‌دار برای مواد غذایی و... ظاهر شوند. اگر شما یک کسب‌وکار هستید و می‌خواهید به شرکا یا مشتریان خود هدایایی بدهید، یک گیفت بگ زیبا و درجه یک باید اطلاعات مهمی مانند آرم، نام کسب‌وکار را نشان دهد. این بگ هدیه ساده می‌تواند به ابزار بازاریابی خوبی تبدیل شود و فروش شما را بالا ببرد.

تولید گیفت بگ‌ در شبکه چاپ دارای گرافیک‌های عالی و منحصربه‌فرد هستند. برخی از گیفت‌ بگ‌ها در رنگ‌های ثابت عرضه می‌شوند، درحالی‌که برخی دیگر دارای طراحی‌هایی هستند که آن را از سایر گیفت بگ‌ها متمایز می‌کند. درصورت سفارش‌سازی گیفت بگ‌ها شما حتی می‌توانید تصاویر گرافیکی خود را روی کاغذها چاپ کنید، مانند پیام‌های شخصی یا تصاویر شرکت خود که به‌نحوی تبلیغ مجدد هم محسوب می‌شود.

شبکه چاپ با داشتن تجهیزات کامل و چاپخانه اختصاصی سفارشات شما را در کم‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رساند. در هرکجای ایران که هستید، بسته‌بندی و ارسال سفارشات شما به‌نحو احسنت انجام می‌شود و نتیجه نهایی شما را راضی خواهد کرد. حذف‌کردن واسطه‌ها و تهیه مواد اولیه کاغذ توسط خود مجموعه سبب شده است تا در عین حفظ کیفیت محصول، قیمت‌های پایینی را ارائه دهد. بزرگ‌ترین سرمایه شبکه چاپ، اعتماد و همکاری شما به‌عنوان یک کسب‌وکار تجاری است. از افتخارات این مجموعه است که همکاری با بیش‌از 100 برند مطرح را در کارنامه کاری خود دارد. برای اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش در شبکه چاپ سوالات خود را از کارشناسان این مجموعه دریغ نکنید. آن‌ها در اسرع وقت پاسخ‌گوی شما خواهند بود.


2024-09-11 12:58:07  

گیفت_بگ/ شاپینگ_بگ/ بگ/ چاپ_بگ

    فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin linkedin پینترست
  ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان بهارستان ، خیابان ظهیرالاسلام ، درویش غربی ، پلاک ۱۸، واحد۴

کارگاه : خیابان ظهیرالاسلام - پلاک ۱۷۴

تلفن : ۷۱۳۳۳۳۴۴-۰۲۱ ( ۳۰ خط ویژه )
ایمیل : Shabakehchap@gmail.com